Lanyha német fogyasztói bizalom

Németországban áprilisban várhatóan stagnál a fogyasztói bizalom a GfK gazdaságkutató intézet szerint.

  • unknown unknown
Lanyha német fogyasztói bizalom
A GfK áprilisi mutatója 5,1 pont, ugyanannyi, mint a márciusi, amelyet hétfőn véglegesítettek 5,1-re az előzetesen várt 5,2-ről. Korábban a müncheni Ifo gazdaságkutató intézet üzleti hangulatmutatója romlást jelzett. A februári 96,4 pontról márciusra 95,4 pontra csökkent a bizalmi index. Tízhavi javulás után március volt a második hónap, amelyben az Ifo-index csökkenést mutatott – tudósít a Reuters.



Az indexek a vállalatok és a fogyasztók bizalmatlanságát jelzik a várt gazdasági fellendülés iránt. A rossz várakozások erősítik a piaci várakozást, hogy az Európai Központi Bank még nyár előtt kamatcsökkentéssel próbál javítani a helyzeten, amit a csökkenő infláció lehetővé is tesz.
Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mennyit ér a cégem?

A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.