Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A robbanásszerű növekedés után megindul "az ocsú elválasztása a búzától" a diszkont társaságok körében, amit csak kevesen élnek majd túl - véli David Gillen kanadai ágazati kutató. Néhány nagy amerikai légitársaság pedig el is tűnik majd a piacról.
A jelenleg mintegy hattucat európai diszkont légitársaságból öt év múlva csak tíz marad élve, a többi vállalat elhull a fennmaradásért vívott küzdelemben. A piac terjedelme azonban változatlanul tovább növekszik. 2004-ben az európai diszkont társaságok 80 millió utast szállítottak az előző évi 47 millió után. 2010-ig piaci részesedésük a jelenlegi 20 százalékról 40 százalékra nő, miközben a légi utasforgalom összességében csak évi öt százalékos növekedésre számíthat. A legígéretesebb piac Ázsia, ahol akár évi 15 százalékos ütemet is elérhet a növekedés.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.