Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az olasz Maserati autógyár elhagyja anyavállalatát, a Ferrari autógyárat és visszatér a Fiat, a Ferrari anyavállalatának ellenőrzése alá. A művelet célja egy új luxus autók gyártására szakosodott márka megalapítása.
A Ferrari egyben megszabadul a Maseratit terhelő adósságoktól is. Az Alfa Romeo és a Maserati "technológiai és kereskedelmi" együttműködés kialakítására készül a nagy nemzetközi piacok együttes meghódítása céljával. A Maserati emellett fenntartja a Ferrarival folytatott együttműködését, amely lehetővé tette számára a technológiai megújulást.
A Maserati kiszervezéséről a Ferrari irányítása alól a Fiat és a GM szerződésbontása után született meg a döntés. A General Motors 1,5 milliárd euróval váltotta meg a Fiat saját részvényei eladására szóló opcióját. A két konszern ezzel megszabadult egymástól és a Fiat előtt megnyílt az út együttműködések kialakítására és új stratégia kidolgozására.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.