Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Budapest Bank Rt. (BB) az adósságrendező hitel után további innovatív termékek piacra dobását tervezi, növeli az értékesítési pontok számát és jóval többet költ majd marketingre - mondta Mark Arnold vezérigazgató kedden.
A vezérigazgató elmondta: a BB eddigi legjobb évét zárta. A bank 2004-ben 11,23 milliárd forint, az előző évinél 26 százalékkal magasabb mérleg szerinti nyereséget ért el a konszolidált, magyar (MSZSZ) szerinti kimutatások alapján. A mérlegfőösszeg 16 százalékkal bővült és 2004 végén 454,346 milliárd forintot ért el.
Az idei évre a BB jelentős - mintegy 5 milliárd forint kiadással járó - beruházást tervez, ezért tavalyi eredményéből nem fizet osztalékot - mondta a vezérigazgató.
A BB a fejlesztések miatt 2005-re a tavalyihoz hasonló nyereséget tervez. A pénzügyi intézményekre kirótt különadó mintegy 1 milliárd forinttal csökkenti a profitot. A mérlegfőösszeg a bank tervei szerint 14 százalékkal bővül és 2005 végén eléri majd az 510 milliárd forintot. A hitelek állománya 25, a kezelt vagyon 24 százalékkal emelkedik az idén.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.