Tetszett a cikk?

Csütörtökön megnyitja első magyarországi üzletét az Andrássy úton az olasz férfi ruházati cikkeket értékesítő Ermenegildo Zegna.

A 310 négyzetméteres üzletet az – egyébként gyártással és értékesítéssel egyaránt foglalkozó – Ermenegildo Zegna csoporttal kötött franchise-megállapodás értelmében a magyar E.Z. Fashion Kft. fogja működtetni - írja a BBJ.

Janikovszky János cégtulajdonos szerint üzleti céljuk, hogy az exkluzív divatmárkák – pontosabban az exkluzív férfidivat – hazai elterjesztésében aktívan közreműködjenek. „Béccsel, Prágával és Varsóval ellentétben Budapesten nincs igazi elegáns bevásárlónegyed, olyan, ahol egymást érnék a minőségi divatcikkeket kínáló üzletek” – mondta a lapnak a cégtulajdonos.

Janikovszky szerint az üzlet megnyitásába több mint 100 millió forintot fektetett, a franchise-szerződés szigorú előírásainak megfelelő berendezést és az induló árukészletet is beleértve.

Az Ermenegildo Zegna csoport évente 2 millió méter anyagból 350 ezer felöltőt, egymillió sportruházati cikket és 1,5 millió kiegészítőt gyárt, az egész világon több mint 5 ezer alkalmazottat foglalkoztat, bruttó árbevétele pedig 2003-ban meghaladta a 601 millió eurót.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

MTI Gazdaság

Újabb klasszikus termékmárka tűnik el

Kilencven éves működés után az idei év végén bezárják a Schott Jenaer Glas csoport háztartási üvegtermékeket gyártó részlegét, s ezzel befejeződik a jénai termékek gyártása.

MTI Média

Közös kampányban népszerűsítik a márkahűséget

A márkatudatosság és a márkahűség erősítése érdekében az idén hatodik alkalommal indított kampányt a Magyar Márkaszövetség; a mintegy 300 millió forintos költségvetésű kampány tíz jól ismert, márkás terméket sorakoztat fel 2400 óriásplakáton és sajtóhirdetésekben.

Gazdaság

A világ legjobb márkanevei

Nem ártott a legismertebb vállalati márkáknak az Enron, a WorldCom és a Parmalat botránya – derül ki a Financial Times (FT) és a PricewaterhouseCoopers (PwC) által a legmegbecsültebb nemzetközi vállalatokról készített rangsorból. Itthon az élelmiszereket és porcelánt gyártó cégek presztízse a legnagyobb.

Világ

EU: súlyos szankciók a márkahamisítók ellen

Ma volt a végszavazása az EU szellemi tulajdonvédelemre vonatkozó új szabályainak. A csomagot eredetileg kifejezetten a profi CD és DVD hamisítók, valamint más kereskedelmi termékek és márkák hamisítói ellen szánták, de kiterjesztették mindenfajta szellemi tulajdon szigorú védelmére.

Gazdaság

A márkahűség kötelező az Opelnél

Az Opel vezetői felszólították alkalmazottaikat, hogy akinek nem a gyár által készített autója van, az a prémiummal megfejelt decemberi fizetéséből cserélje le kocsiját egy új Opelre.

Gazdaság

Újabb magyar márka tűnik el

Hamarosan eltűnik a Skála áruházak neve a magyar piacról: a divatház üzleteinek többségét állítólag kínai befektetõk veszik át. A Corvint kínai kereskedő működteti tovább, míg a budai Skálát előbb-utóbb lebontják.

Hárs Géza Gazdaság

Márkabűvölet vs. márkagyűlölet?

"A gépek elkopnak. Az autók rozsdásodnak. Az emberek meghalnak. A márkák azonban továbbélnek." Ezt a gondolatot egy élelmiszeripari cég igazgatójának szájából idézi a magyarul most megjelent No Logo című könyv. Tele van provokatív kijelentésekkel, mégsem ettől ingerel vitára.