Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Németországban a márciusi fogyasztói árak, EU-szabvány szerint számolva, átlagosan 0,4 százalékkal emelkedtek februárhoz képest, és 1,7 százalékkal voltak magasabbak, mint tavaly márciusban.
A szövetségi statisztikai hivatal március végén kiadott előzetes becslése 0,3 százalékos havi és 1,6 százalékos tizenkét havi inflációra szólt. Az Európai Központi Bank tizenkét havi célszáma 2 százalék.
Elemzők szerint a német adat miatt nem kell fölfelé igazítani az EU-statisztikai hivatalának előzetes, 2,1 százalékos becslését az euró-övezeti átlagos tizenkét havi márciusi inflációra. Az átlagtól elmaradó német adatok továbbra is a gyenge fogyasztói hangulatot tükrözik.
Tavaly 1,6 százalékos volt az évi átlagos infláció Németországban, a 2003-as 1,1 százalékos ütem után.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral. A fejlesztők most is abban reménykedtek, hogy az állam kisegíti őket, Peking azonban csalódást keltett. A kínaiak igazi problémáját azonban semmilyen tőkeinjekció nem tudná megoldani.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”