Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A fogyasztói bizalmi index gyengülése nyomán tovább romlott júniusban a GKI-Wallis konjunktúra-index szezonális hatásoktól megtisztított értéke, és a valaha (1996 óta) mért legalacsonyabb szintre, mínusz 21,7 pontra esett a májusi mínusz 21,4-ről.
A fogyasztói bizalmi index júniusi mínusz 35,2 pontos értéke a tavaly márciustól kezdődött javulás induló szintjére süllyedt. Az üzleti várakozások immár a negyedik hónapja változatlan szinten állnak, júniusban mínusz 17 pontot jeleztek a májusi mínusz 17,4-es érték után - áll a GKI Gazdaságkutató Rt. legújabb felmérésében, amely az Európai Unió támogatásával készült.
Az ipari várakozások 2004 ősze óta tartó romlása májusban megállt, júniusban pedig már javult. A rendelésállomány megítélése - ezen belül az exporté is - kedvezőbb lett, s csökkentek a saját termelésű készletek. Az építőiparban viszont a rendelésállománnyal való elégedettség és a foglalkoztatási szándék is romlott.
Az 50 főnél kevesebbet foglalkoztató cégek "közérzete" sokkal rosszabb, mint a közép- és nagyvállalatoké. A kereskedelmi cégek a májusinál jobb üzletmenetről és kissé aktívabb jövőben megrendelési politikáról számoltak be.
A fogyasztók saját pénzügyi helyzetüket júniusban a májusihoz hasonlónak látják, de a következő 12 hónapban romlásra számítanak. Az ország gazdasági helyzetét nem értékelik rosszabbnak, mint egy hónappal korábban, viszont a következő egy évben negatív tendenciákat várnak.
A fogyasztók inflációs várakozásai emelkedtek a májusihoz képest, s a következő 12 hónapban is áremelkedésre számítanak. A munkanélküliségre vonatkozó várakozások szintén érezhetően emelkedtek.
A lakosság vásárlási kedve valamivel jobb, mint az előző hónapban, de a következő 12 hónapra vonatkozó várakozások lényegében változatlan helyzetet vetítenek előre. A felmérés szerint jelentősen tovább mérséklődött a megtakarításra kedvező alkalmat látók aránya.
Magyarország hét régiója közül négyben romlottak, háromban pedig javultak a fogyasztók várakozásai. A fogyasztói bizalom Közép- és Észak-Magyarországon, valamint a Dél-Alföldön csökkent a legnagyobb mértékben. Az Észak-Alföld lakosságának bizalma ennél kisebb mértékben, de az országos átlagot meghaladva csökkent. Ezzel szemben a Nyugat-Dunántúlon lakók bizalma igen jelentősen emelkedett, míg a Közép- és Dél-Dunántúl lakosságának véleménye ennél szerényebben javult az előző hónaphoz képest.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Kenuzással indította 80 napos túráját Magyar Péter, elsőként Borsodba, a helyben kifejezetten erős Koncz Zsófia körzetébe látogatott el. A Tisza Párt elnökét kérdeztük evezés közben, a helyiekkel pedig a politikai megosztottságról és a választási esélyekről beszélgettünk. Videóriport.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.