Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Több százezer 0–990 forintos jegy piacra dobását jelentette be tegnap a WizzAir, amelyeket szeptember 15. és jövő március 25. között lehet majd felhasználni. Egyforintos akcióval jelentkezett eközben a SkyEurope.
A WizzAir diszkont-légitársaság a Budapestről Párizsba, Rómába, Milánóba, Malmő/Koppenhágába, Londonba és Amszterdamba induló járatokra szóló akcióval, valamint adóinak és illetékeinek csökkentésével a nyarat követő időszakban szeretné erősíteni pozícióját - írja a Világgazdaság.
Versenytársai közül – éppen tegnap – hasonló kedvezményekről adott hírt a SkyEurope is, amely Budapestről Milánóba, Rómába, Koppenhágába, Barcelonába, Amszterdamba, Velencébe, Londonba és Párizsba induló járataira hirdetett meg egyforintos jegyeket - tette hozzá a lap.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Kenuzással indította 80 napos túráját Magyar Péter, elsőként Borsodba, a helyben kifejezetten erős Koncz Zsófia körzetébe látogatott el. A Tisza Párt elnökét kérdeztük evezés közben, a helyiekkel pedig a politikai megosztottságról és a választási esélyekről beszélgettünk. Videóriport.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”