Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Sharp decemberben dobja piacra 57 hüvelykes (145 cm) folyadékkristályos képernyővel (LCD) gyártott tévéjét, hogy felvegye a harcot a nagyméretű lapképernyős készülékek piacát uraló plazmatévékkel.
A Sharp jelenleg 45 és 65 hüvelykes modelleket gyárt, de a kínálatában nem szerepelnek 50 és 60 hüvelyk képátmérő közötti modellek. A japán belföldi piacon a 40 hüvelyknél nagyobb képátmérőjű szegmensben a Sharp 25 százalékra kívánja növelni piaci részesedését a 2005/06-os pénzügyi évben a megelőző évi 10 százalékról.
A Matsushita Electric Industrial novemberben mutatja be 65 hüvelykes HD plazmatévéjét. A technológia korlátai azonban nem teszik lehetővé HD paraméterek alkalmazását a 40-50 hüvelykes tartományban.
A Sharp 57 hüvelykes készülékének ajánlott ára 13 640 dollár lesz, ami messze az átlagos vásárlóerő felett van és mintegy 50 százalékkal haladja meg a Matsushita 65 hüvelykes plazmatévéjének a várható árát.
A Sharp kezdetben havi ezer darabot kíván gyártani az 57 hüvelykes készülékből, amit fokozatosan kétezerre, majd háromezerre emel. Az amerikai piacon februárban mutatja be a készüléket.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.