Hirdetésháborúban a Mol és az OMV - képekkel!

Egymással rivalizálva reklámozza piaci térnyerését a MOL és az OMV - jelenti a HavariaPress. A nemzeti olajtársaság pénteken több napilapban is hatalmas, két oldalas hirdetésben reklámozta pakisztáni térhódítását, válaszul az OMV és a Vienna Insurance Group közös közleményt adott ki az együttműködésükről.

  • HavariaPress HavariaPress
Hirdetésháborúban a Mol és az OMV - képekkel!

A MOL hirdetésén egy védősisakos pakisztáni olajmunkás szerepel, aki arról beszél, hogy az elszántságot a magyaroktól tanulta.

Az osztrák olajvállalat és a Vienna közleménye ugyanakkor a két konszern tíz közép-európai országra kiterjedő együttműködésével büszkélkedik, és annak előnyeiről győzködi az autósokat.

Mint ismert, a MOL már több éve jelen van Pakisztánban, amelyet a vállalat az egyik fő stratégiai céloszágának tekint; legutóbb 2006 végén kötöttek koncessziós szerződést két kutatási blokkra az ázsiai állammal.

Az Észak-Pakisztánban lévő két blokk együttes területe mintegy 3000 négyzetkilométer, amelyek 100 százalékban a MOL tulajdonába kerültek.

A nemzeti olajtársaság azonban már korábban leányvállalatot alapított az országban, és jelentős szénhidrogénmezőket is sikerült feltárnia Pakisztán több pontján.

Ezekre is utalnak a mai óriáshirdetések, melyekben a pakisztáni olajmunkás egyebek közt arról beszél, hogy a magyar szakembereknek ott is sikerült az országában olajat találniuk, ahol mások már feladták a keresést.

Az OMV és a Vienna Insurance Group délelőtt kiadott közleménye szerint a két konszern immár tíz országban alakított ki együttműködést, a közös szolgáltatások között biztosítási információ-közvetítés, egyes OMV-kutaknál speciális ajánlatok és közös programok találhatók.

Külön kiemeli a tájékoztatás azt a 400 ezer, utazási információkat is tartalmazó ingyenes "nyaralási csomagot", amelyet autósok számára állítottak össze.

Ezeket a csomagokat az autósok meghatározott határátkelőhelyeknél kaphatják meg, az OMV és a Vienna együttműködése július közepén indul, közös nyári promócióval.

A közlemény szerint az együttműködés révén az OMV benzinkutak lényegében többfunkciós szolgáltató központokká alakulnak.
Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Ilyen egyszerűen lopták el egy nő több száz millió forintot érő budai telkét

Ilyen egyszerűen lopták el egy nő több száz millió forintot érő budai telkét

Nyolc nap leforgása alatt elajándékoztak, majd eladtak egy jelenleg 300-400 millió forintot érő telket Budapest XII. kerületében – mindezt úgy, hogy a tulajdonos erről semmit sem tudott. Azóta egy konténer is megjelent a területen, a csalás áldozata pedig nem tehetne semmit egy esetleges építkezés ellen sem, mert jogilag már nem az övé a telek. A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.