Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A teherszállítással foglalkozó román S.C. Grampet S.A. tulajdonába került a MÁV Debreceni Járműjavító Kft. teljes üzletrésze. A társaság által használt ingatlanok ugyanakkor továbbra is a magyar vasúttársaságnál maradnak – jelentették be a két cég vezetői.
Sipos Sándor, a MÁV Zrt. portfólió-kezelési vezérigazgató-helyettese hangsúlyozta: az értékesítést elsősorban a MÁV Cargo korábbi értékesítése, illetve a MÁV alaptevékenységéből kikerült teherszállítás tette indokolttá.
Hangsúlyozta: a román fél vállalta, hogy két évig fenntartja a foglalkoztatás jelenlegi szintjét és érvényben tartja a kollektív szerződés rendelkezéseit, továbbá három év alatt legalább 1,5 millió euró értékű beruházást hajt végre a tehervagonok gyártásával és javításával foglalkozó debreceni üzemben.
Az állami tulajdonban lévő MÁV – üzleti titokra hivatkozva – nem kívánta nyilvánosságra hozni a 2009. június 12-én szerződésszerűen lebonyolított tranzakció értékét.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az amerikai elnök Nobel-békedíjra pályázik.
A digitális közigazgatás továbbra sem állt helyre.