Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Rekordnyereségre tett szert a második negyedben a dél-koreai LG Electronics, mert megugrott a mobilkészülékek és a lapos képernyőjű tévékészülékek iránti kereslet.
A társaság szerdai közlése szerint április-június között az üzemi eredmény 32 százalékkal emelkedett 1,13 ezer milliárd wonra (903 millió dollárra). Az adózott eredmény 62 százalékkal nőtt, 1,15 ezer milliárd wonra, miközben a társaságnak egy évvel korábban még 198 milliárd won vesztesége keletkezett.
A bevétel 17 százalékkal rekordmagasságba, 8,48 ezer milliárd wonra szökött fel az egy évvel korábbi 7,23 ezer milliárdról.
A társaság rekordszámú, 29,8 millió mobilkészüléket adott el a második negyedben, január-márciusban 22,6 milliót.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Magyar Péter azt mondja, van receptje a lakhatási válság ellen. A feladat nem kicsi: lakhatási szakértőt, az építéstörténet szakértőjét és a témával foglalkozó szociológust is kérdeztünk az emberemlékezet óta tartó lakhatási válság okairól és a fordulat lehetőségéről.
Deutsch-Lazsányi Erika új cégének székhelye ott van, ahol férje ügyvédi irodája.