Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A vezető akkumulátorgyártó vállalatok szerint az elektromos autók tömeges elterjedésére csak 10-15 év múlva lehet számítani, a szükséges akkumulátorok magas ára miatt.
Ahhoz, hogy tömegcikké válhassanak, az elektromos autók akkumulátorára a jelenlegi árszintnek legalább a felére kell, hogy csökkenjen – jelentette ki Alex Molinaroli, a Johnson Controls Power Solutions akkumulátorgyártó vállalat elnöke a Die Welt című napilapnak.
A saját adatai szerint a hagyományos autóakkumulátorok gyártásában világelső vállalat vezetője Németországot nem sorolja az elektromos mobilitás elterjesztésében úttörő szerepet vállaló országok közé. „Az autózás villamosítása Németországban viszonylag vontatott ütemben halad majd” – mondta. Véleménye szerint Franciaország viszont vezető szerepet tölthet be a technológia elterjesztésében a már elindított programoknak, például a Renault elektromosautó-programjána köszönhetően.
A Johnson Controls részt kíván vállalni a gépjármű hajtáslánc villamosításában is Power Solutions részlege által. Az egyebek között a Varta márkanevet viselő hagyományos autóakkumulátorairól ismert amerikai konszern már most is az alternatív gépjármű meghajtásoknál alkalmazható akkumulátorok gyártásában piacvezető cégek közé sorolja magát.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.