Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Európában 7,4 százalékkal csökkent a forgalomba helyezett gépkocsik száma áprilisban az egy évvel korábbihoz képest. Az új autók iránti kereslet 10 hónapja először csökkent.
A 27 uniós tagállamban és az Európai Szabadkereskedelmi Társulás (EFTA) három tagországában - Izlandon, Norvégiában és Svájcban – összesen 1 134 701 új autót regisztráltak a hatóságok áprilisban – közölte hétfőn az európai autógyártók szövetsége (ACEA). A visszaesés legfőbb oka a gazdasági válság mellett az, hogy kifutottak az újautó-vásárlást ösztönző kormányzati programok.
Bulgáriában, Szlovákiában több mint 50 százalékos csökkenést mért az ACEA, Németországban pedig, ahol 2009 tavaszán az úgynevezett roncsprémium lendítette fel az autókereskedők forgalmát, 31,7 százalékkal 260 ezerre csökkent a hatóságoknál regisztrált új kocsik száma.
Növekedést tapasztaltak viszont Franciaországban (1,9 százalék), Nagy-Britanniában (11,5 százalék), Belgiumban (20,3 százalék) és Spanyolországban (39,3 százalék).
Az év első négy hónapját együttvéve 4,8 százalékkal növekedett a piac Európában. Összesen 4.809.647 gépkocsit állítottak forgalomba. A legnagyobb mértékben, 59,1 százalékkal Portugáliában nőtt a regisztrált új gépkocsik száma. A legnagyobb csökkenést Romániában mérték, ott 56 százalékkal kevesebb új autót állítottak fogalomba a január-áprilisi időszakban az egy évvel korábbihoz képest.
Magyarországon az ACEA kimutatása szerint áprilisban éves szinten 45,7 százalékkal csökkent a regisztrált kocsik száma. 2010 első négy hónapjában 52,9 százalékos volt a visszaesés az előző év azonos időszakához képest.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.