Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A világ autóipara legyűrte a válságot és rekord nyereségre számíthat az idén egy németországi tanulmány szerint.
A Bergisch Gladbachban lévő autóipari főiskolán készített elemzés szerint a már meglévő adatok alapján arra lehet számítani, hogy a világ 18 legnagyobb autógyárának működési eredménye összességében 50 milliárd euró körüli lesz, sőt a profit akár meg is haladhatja a 2007. évi rekordnyereséget, az 53,5 milliárd eurót. Az idei első félévben a legnagyobbak 28 milliárd eurót már el is értek.
A Handelsblattban megjelent elemzés szerint az első félévben elsősorban a két amerikai csoport, a Ford és a General Motors nagy visszatérésének a tanúja lehetett a világ: a Ford 3,5 milliárd eurós nyereséggel nemcsak a tavalyi veszteségeket gyűrte le, hanem egy csapásra a csúcson lévők közé került, a GM pedig az ötödik lett a rangsorban. Az előrejelzés szerint a 18 vezető autógyártó az idén várhatóan 12 százalékkal tudja növelni eladásait, 58,5 millió darabra.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Van lelkifurdalásom, lehettem volna vagányabb vagy harciasabb, de évekig tudomásul vettük, hogy az MNB alapítványait és ingatlanfejlesztéseit nem ellenőrizhetjük – ismeri el Nyikos László felügyelőbizottsági tag.
A BP Műhelyet Fidesz-káderekkel töltötték fel.
A férfi azt írta, nem digitális harcos, hanem munkás.