Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A magyar lakosság fele – a múlt évhez hasonlóan – idén is 20 ezer forintnál kevesebbet költ karácsonyi ajándékra – közölte felmérése eredményét az Ipsos és a Kirakat.hu.
Az Ipsos Zrt. – a Sanoma Budapest Zrt. megbízásából – 2007 novembere óta vizsgálja a felnőtt magyar lakosság karácsonyi vásárlási szokásait. A kutatás ezer fős, amely nem, életkor, iskolai végzettség és településtípus szerint reprezentálja a 18 év feletti magyar lakosságot.
A megkérdezettek 20 százaléka kíván 10 ezer forintnál kevesebbet költeni idén karácsonyi ajándékra. A 10 és 20 ezer forint közti sávba tartozik a megkérdezettek 28 százaléka, így a lakosság 48 százaléka költ legfeljebb 20 ezer forintot ajándékra.
A következő lépcső a 20 és 30 ezer forint közti érték, ennyit a megkérdezettek 18 százaléka szán ajándékra. Az ennél magasabb összegeket költők aránya egyre alacsonyabb, így 70 ezer forintnál többet már csak a megkérdezettek 2 százaléka költ.
A felmérésben résztvevők túlnyomó többsége (97 százaléka) azt nyilatkozta, hogy nem vett fel hitelt 2007-ben, és a következő két évben sem. Mindez egybecseng azzal a válasszal, amit az emberek a „Tervez-e idén hitelt felvenni a karácsonyi vásárláshoz?” kérdésre adtak: idén 98 százalékuk mondott nemet.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.