Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Győr-Gönyű "szellemvasút" mihamarabbi indulása érdekében a nemzeti fejlesztési miniszter felkérte a MÁV Zrt. vezérigazgatóját, hogy a létesítményt vegye át – írja a Kisalföld.hu.
A portál információi szerint ideiglenes engedéllyel már a nyáron is lehetséges a fuvarozás a Győr és a gönyűi kikötő közötti vasúti pályaszakaszon, amelyet néhány éve javarészt uniós forrásból megépítettek, ám azóta kihasználatlan.
A miniszter egyidejűleg az érintett állami ingatlanok vagyonkezelésének rendezését is kezdeményezte a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt.-nél, de ez nem előfeltétele az üzemeltetés megkezdésének. A MÁV és a vasúti pályahálózat használatára engedéllyel rendelkező Észak-Dunántúli Környezetvédelmi és vízügyi Igazgatóság (ÉDUKÖVIZIG) az üzemeltetési szerződést július 31-ig véglegesíti és aláírja. Ezután a MÁV kérelmezi a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól a működési engedélyt. Az ÉDUKÖVIZIG akár ideiglenes engedéllyel biztosíthatja rakományok fogadását és indítását – olvasható a cikkben.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az M100-nak 2022-ben egyszer már nekifutottak.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.