Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A Világgazdaság értesülései szerint a cseh hátterű Travel Service-szel folytat tárgyalásokat a kormány egy Budapest központú új nemzeti légitársaság indításáról. A Malévot valószínűleg hagyják csődbe menni, a csehek így az adósságot nem vennék át.
Bár a kormány továbbra is akar egy nemzeti légitársaságot, az korántsem egyértelmű, hogy a több mint 100 millió euróval eladósodott és rövidesen akár 100 milliárd forintos uniós büntetéssel sújtható Malév lesz az - ez derült ki Fellegi Tamás tegnapi sajtótájékoztatóján, ahol a légitársaság elmúlt 10 évét bemutató kiadványát ismertették.
A Világgazdaság érdeklődésére, hogy a cseh Unimex Group és a hozzá tartozó Travel Service-szel folytattak, illetve folytatnak-e ilyen irányú tárgyalásokat, Fellegi Tamás annyit válaszolt, hogy valóban találkoztak a társaság képviselőivel és tárgyaltak is velük.
A lap más forrásból azonban úgy értesült, hogy jelenleg is ezzel a céggel folynak a megbeszélések, s bár az elmúlt hetekben a folyamat kicsit lelassult, és még számos nyitott kérdés lóg a levegőben, a jövő év közepéig megszülethet az egyezség. Nyáron, amikor a cég a szándékával levélben megkereste az NFM-et, annyit közölt, hogy a Malév adósságát nem kívánnák átvenni.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.