Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Felújítják a vasúti pályát Gyoma és Békéscsaba között. Új peronokat építenek, felújítják az állomásokat, és azt ígérik, hogy a vágányokon akár 160 kilométer/órával is haladhatnak majd a szerelvények, így csökkenhet az utazási idő.
A Gyoma – Békéscsaba vasútvonal rekonstrukciója a Budapest – Lőkösháza vonal felújításának részeként valósul meg. A Budapest – Lökösháza vasútvonal az európai törzshálózat, a Páneurópai IV. közlekedési folyosó része, egyik legfőbb összeköttetés a Balkán felé.
A vasútvonalat az Európai Unió követelményeinek megfelelően folyamatosan kétvágányú pályává kell alakítani, 160 kilométeróra sebesség és 225 kilonewton tengelyterhelés biztosításával.
A vonalszakaszon átépül három állomás (Csárdaszállás, Mezőberény, Murony) is, továbbá a környezeti ártalmak csökkentésére zajvédő falat építenek 1220 méter hosszon – közölte a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő csütörtökön, miután megjelent a munkára a közbeszerzési felhívás.
Az ajánlattételi határidő január 26-a. Az eredményhirdetés tervezett időpontja március 26., míg a szerződéskötésé április 16.
A beruházás az Új Széchenyi Terv részeként az Európai Unió támogatásával, a Kohéziós Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – írta Hadházy.
Az otthonosan berendezett mórágyi buszmegállóban minden a tűz martalékává vált.
A focista szerint jó csapatot alkotnak.