„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Napokon belül ismét tárgyalnak a belföldi vállalkozások a kormányzattal a használatarányos útdíjrendszerrel (e-útdíj) összefüggő kompenzációról - írja a Napi Gazdaság csütörtökön.
A lap Karmos Gábortól, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének főtitkárától megtudta: a fuvarozók célja, hogy a fuvarszámlákon külön sorban szerepeljen az úthasználat ellenértéke, ezzel ugyanis világossá válna a számlák végösszegének emelkedése.
A fuvarozási szakember szerint az e-útdíj továbbhárítása elkerülhetetlen, a fuvarcégeknek ugyanis nincsenek már tartalékaik.
A Széll Kálmán Terv 2.0 szerint 150 milliárd forint e-útdíjjal számol a kabinet, ez az üzemeltetési költséggel csökkentett összeg, miközben a kormány - a megmaradó matricás bevételekkel együtt - több mint 200 milliárd forintot vár a közutakat használóktól.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
A tanárok bérét meg kellene háromszorozni, de Mészáros Lőrinc vagyonát csak egyszet lehet elvenni.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
Egyelőre nincs új időpont.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Nagy Gábor Bálint azt mondta, a pótmagánvád elnevezésű büntetőeljárási megoldás eddig nem vezetett eredményre.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.