szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Napokon belül ismét tárgyalnak a belföldi vállalkozások a kormányzattal a használatarányos útdíjrendszerrel (e-útdíj) összefüggő kompenzációról - írja a Napi Gazdaság csütörtökön.

A lap Karmos Gábortól, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének főtitkárától megtudta: a fuvarozók célja, hogy a fuvarszámlákon külön sorban szerepeljen az úthasználat ellenértéke, ezzel ugyanis világossá válna a számlák végösszegének emelkedése.

A fuvarozási szakember szerint az e-útdíj továbbhárítása elkerülhetetlen, a fuvarcégeknek ugyanis nincsenek már tartalékaik.

A Széll Kálmán Terv 2.0 szerint 150 milliárd forint e-útdíjjal számol a kabinet, ez az üzemeltetési költséggel csökkentett összeg, miközben a kormány - a megmaradó matricás bevételekkel együtt - több mint 200 milliárd forintot vár a közutakat használóktól.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Tarolnak a négy évszakos abroncsok a magyar autósoknál

Tarolnak a négy évszakos abroncsok a magyar autósoknál

Nagyot hempergett a hóban egy Mercedes G-osztály, pedig nem így tervezték

Nagyot hempergett a hóban egy Mercedes G-osztály, pedig nem így tervezték

A tartós fáradtság és a sápadtság a vashiány tünete is lehet

A tartós fáradtság és a sápadtság a vashiány tünete is lehet