Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Napokon belül ismét tárgyalnak a belföldi vállalkozások a kormányzattal a használatarányos útdíjrendszerrel (e-útdíj) összefüggő kompenzációról - írja a Napi Gazdaság csütörtökön.
A lap Karmos Gábortól, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének főtitkárától megtudta: a fuvarozók célja, hogy a fuvarszámlákon külön sorban szerepeljen az úthasználat ellenértéke, ezzel ugyanis világossá válna a számlák végösszegének emelkedése.
A fuvarozási szakember szerint az e-útdíj továbbhárítása elkerülhetetlen, a fuvarcégeknek ugyanis nincsenek már tartalékaik.
A Széll Kálmán Terv 2.0 szerint 150 milliárd forint e-útdíjjal számol a kabinet, ez az üzemeltetési költséggel csökkentett összeg, miközben a kormány - a megmaradó matricás bevételekkel együtt - több mint 200 milliárd forintot vár a közutakat használóktól.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.