Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Először lépte át a félmilliárd eurós határt a hat legnagyobb európai labdarúgó-bajnokságban a mezreklámokból befolyó pénz.
A német Sport+Markt cég által készített felmérés szerint az angol, német, olasz, spanyol, francia és holland élvonalbeli klubok a jelenlegi szezonban összesen 522 millió eurót kapnak a trikókon elhelyezett hirdetésekért.
A legtöbb bevételre az angolok tesznek szert: a Premier League 20 egyesülete 148,7 millió eurót kasszíroz, őket követi a német Bundesliga 119,8 millióval.
Ami az egyes klubokat illeti, a legjobb szerződése az FC Barcelonának van, amely évi 30 milliót kap a Qatar Foundationtól, a Manchester United (AON) és a Liverpool (Stardard Chartered) 25-25, míg a Bayern München (Deutsche Telekom) és a Real Madrid (bwin) 23-23 millióval gazdagodik.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Németh Balázs Fidesz frakció szóvivő új műsora első hetén nagyon magas nézettséget ért el, azonban úgy tűnik, csak azért, mert fizettek érte.
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.