Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Újabb állomásához érkezett az Airbus és a Boeing közötti párharc: a nyugat-európai repülőgépgyártó hétfőn lerakja első amerikai gyárának alapkövét az Egyesült Államok-beli Mobile városban.
Az üzemben A320-asokat fognak összeszerelni, a beruházás félmilliárd euróba kerül. A gyártás 2015-ben indul, a teljes felfutás után évente 40-50 középhatósugarú gépet fognak az Egyesült Államokban gyártani.
A gyártól azt reméli az Airbus vezetése, hogy fellendülnek eladásai az eddig a társaság gyenge pontjának számító amerikai piacon. Az Airbus abból indul ki, hogy az Egyesült Államokban a következő húsz évben legalább 5300, elsősorban 100-200 személyes új repülőgépre lesz szükség, mint amilyen az Airbus A320-as, vagy versenytársa, a Boeing 737-es.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.