Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az évtized végére Horvátországnak modern vasúti pályája lesz Rijekától (Fiume) a magyar határig - mondta Zoran Milanovic horvát miniszterelnök pénteken az adriai kikötővárosban.
A horvát kormányfő, valamint Sinisa Hajdas Doncic tengerügyi, infrastrukturális és közlekedési miniszter, Siim Kallas uniós közlekedési biztossal, az Európai Bizottság egyik alelnökével tárgyalt pénteken Rijekában. A megbeszélésen az V/B közlekedési folyosóról, illetve a vasúti korridorról volt szó.
Horvátország a 2014 és 2020 közötti időszakban fejezné be a Rijeka-Botovo (magyar határ) vasúti pályát, amelyet EU-alapokból társfinanszíroznának. Ez a vasútvonal rendkívül fontos a rijekai kikötő miatt, mert gyorsabbá és könnyebbé teszi az áruszállítást Közép-Európa felé. A projekt összértéke körülbelül 2 milliárd euró.
A horvát közszolgálati rádió és televízió tudósítása szerint Kallas azt mondta, hogy az EB lehetővé teszi az európai kikötők fejlesztését és modernizációját. Az áruszállítás jövője a különféle szállítási módok összekapcsolásától függ – tette hozzá.
Rijekában pénteken két új kikötői darut helyeztek üzembe, amelyek értéke együttesen 5 millió euró.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?