szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A turisztikai marketingre jövőre kevesebb jut, 12,5 milliárd forintról 9,9 milliárd forintra csökkent az előirányzat. Ebből 6 milliárd a Forma-1-re megy el.

A 2014-es költségvetés egyik vesztese a turizmus, a turisztikai marketingre jövőre kevesebb jut, 12,5 milliárd forintról 9,9 milliárd forintra csökkent az előirányzat – írta szerdai számában a Világgazdaság.

A napilap szerint ebből 6 milliárd forint a Forma-1-re megy el.

A lap figyelemre méltónak nevezte, hogy jelenleg 14 millió eurós költségvetésből népszerűsítik az osztrák fővárost, ez csaknem annyi, mint a Magyar Turizmus Zrt. teljes országos büdzséje.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!