Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Az enyhe téli időjárásnak köszönhetően folytatódnak a vasúti és az útfejlesztési beruházások - közölte a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. szombaton.
A tájékoztatás szerint így például a váci vasútállomáson az épületfelújításokat a kivitelező cég a téli időszak ellenére is folytatni tudja. A Szajol-Püspökladány vasúti vonal felújítása keretében - a törökszentmiklósi felvételi épület felújítása is befejeződött, az épületet már át is adták.
Az enyhe időben az útépítéseket sem kellett leállítani az új nyomvonalon épülő útszakaszoknál, a kivitelezés az előkészítő munkálatokkal csökkentett téli üzemmódban, de tovább folytatódhatott - írták.
Közölték azt is, hogy a miskolci és a nyíregyházi elkerülőnél, az M3-as autópálya 49. számú főút - Vásárosnamény közötti szakaszán, valamint az M85-ös Győr-Csorna közötti szakaszán is végeznek földmunkákat.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Ketogén, 90 napos, mikrobiom- és kortizolcsökkentő: a divatdiéták akár be is válhatnak, de legalább egy baj biztosan van velük. Hogyan válasszuk ki a nekünk megfelelő módszert? Mennyi időt adjunk magunknak, ha a testsúlyunk 5-10 százalékát akarjuk leadni? Miért tartják még mindig a mediterrán típusú étrendeket a legjobbnak? Szűcs Zsuzsanna, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének elnöke válaszolt.
Közel 36 millió eurót, azaz mintegy 14 milliárd forintot kér a felszámoló a Dunaferr padlót fogott hengerművének életképes részeiért.
Az viszont még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A magyar miniszterelnök hatalma veszélyben van, de nem úgy, ahogyan azt várnánk.