Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Tovább erősödött a forint árfolyama kedd délelőttről délutánra a főbb nemzetközi devizákkal szemben a bankközi devizapiacon.
Az euró árfolyama kora reggel 306,76 forint volt, délelőtt 305,65 forintra mérséklődött, majd délutánra 304,61 forintra csökkent. A forint utoljára 2014. január végén volt ilyen erős az euróval szemben.
A dollárt reggel 223,35 forinton, délelőtt 222,07 forinton, kedden délután négykor 220,76 forinton jegyezték.
A svájci frank árfolyama reggel 251,28 forint volt, a forint erősödésével az árfolyam később 250,64 forintra, délutánra 249,75 forintra csökkent.
A japán jent reggel 2,1651 forinton, délelőtt 2,1609 forinton, délután 2,1593 forinton jegyezték.
Az euró árfolyama délután 1,3799 dollár volt, az euró 0,42 százalékot erősödött kedden a dollárral szemben.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
Az igazságügyi miniszter arra kérte a nagyköveteket, informálják alkalmazottaikat, hogy a részvétel a Pride felvonuláson szabályértésnek minősül. Levelében azonban több tévedés is szerepel. A diplomáciában meglehetősen szokatlannak számít az ilyen tájékoztatás.
Nem sokkal az indulást követően rövid beszédet mondott Kapu Tibor a SpaceX Dragon űrkapszulájának fedélzetéről.
Van köztük olyan, amelyik az űrruhák fejlesztését segíti, de olyan is, aminek eredményét az űrbéli növénytermesztésben lehet majd hasznosítani.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
Bár több településen is érdeklődéssel vizsgálják a törvényt, hasznosságát és kockázatait illetően változatlanul vannak aggályaik.
A közlekedési miniszter szerint a kormány és a felügyelet hibázott a 2000-es évek elején, meg kell várni a bírósági folyamat végét.