Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Volkswagennek most tisztáznia kell, hogy helyre lehet-e hozni a járműveket, az ezzel kapcsolatos kiadásokat természetesen nem az autók tulajdonosainak kell állniuk.
A német közlekedési miniszter, Alexander Dobrint pénteken a Bundestagban jelentette be, hogy Németországban 2,8 millió Volkswagen autót manipuláltak. A Volkswagennek most tisztáznia kell, hogy helyre lehet-e hozni a járműveket, az ezzel kapcsolatos kiadásokat természetesen nem az autók tulajdonosainak kell állniuk – írja a Focus Online.
A Volkswagen hivatalosan is elismerte a kipattant károsanyag-kibocsátási csalást, és jelezte, hogy világszerte mintegy 11 millió, EA 189 típusú motorral üzemelő autóját érintheti az ügy. Amellett, hogy akár 18 milliárd dolláros bírságot kaphat a vállalat, számos más költség is terheli majd – visszahívások, bírósági eljárások következményeként – a csalás miatt.
Négy nap alatt, csütörtök estig több mint 31 százalékkal esett a VW Frankfurtban jegyzett részvényeinek árfolyama.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.