Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A magyarok harmada több alkalommal is visszatér ugyanarra a településre nyaralásai alkalmával, és minden ötödik ember ugyanoda foglal szállást, ahol egyszer már elégedett volt a kiszolgálással - derült ki a szallas.hu legfrissebb statisztikáiból.
A Google turisztikai statisztikái azt mutatják, hogy Budapest, Siófok és Hajdúszoboszló a top három város, ahova a legszívesebben térnek vissza a turisták utazásaik alkalmával - közölte a szallas.hu. A vendégházak és az apartmanok körében a legmagasabb a visszatérők aránya.
A vendégértékelések fontosságát és hitelességét mutatja, hogy a visszajáró nyaralók aránya is magasabb a vélemények alapján kiemelkedően teljesítő szálláshelyeken - közölte Szigetvári József, a szallas.hu ügyvezetője.
Szintén meghatározó az úti cél kiválasztásakor a szálláshely elhelyezkedése és neve, ezt 65 százalék, illetve 20 százalék sorolta a fontos szempontok közé. Online foglaláskor pedig döntő szempont az ár és a korábbi látogatók személyes véleménye, 51, illetve 28 százalék szerint.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.