Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Az ingyen munkásszállás is része a csomagnak.
Havi bruttó négyszázezer forintos fizetést kínál leendő trolivezetőinek a BKV, a Szárnyas Fejvadász oldalon közzétett hirdetést a Pénzcentrum szúrta ki.
A hirdetésben szereplő 1300 forintos alapbér már nem ennyire kecsegtető, ám az elvárások sem nagyok: a jelentkezőnek legalább 21 évesnek kell lennie, rendelkeznie kell plusz TR kategóriás jogosítvánnyal és természetesen alkalmassági vizsgán is túl kell esnie. Cserébe a cég hosszú távú munkalehetőséget és azonnali kezdést, a családtagoknak ingyen utazást, a vidékieknek pedig ingyen munkásszállást kínál.
2017-ben, túlóra nélkül az átlagos busz-, metró- és villamosvezető 350 ezer forintot keresett – írja a Pénzcentrum, amely cikkében hozzáteszi: az év eleij emeléssel a járművezetők átlagkeresete súrolni fogja a 400 ezer forintot, túlórákkal meg is haladja majd.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.
A feltételezett elkövetőt holtan találták meg.