Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Ritka alkalomnak voltunk szemtanúi szerdán késő este a Lehel téren, amikor a BKV magyar gyártású metrópótlónak szánt autóbuszai közül az egyik ténylegesen metrót pótolt. A 180 busz közül mindössze 5 érkezett meg határidőre, azok is csak alkalmanként, általában késő este merészkednek ki metrót pótolni.
Az Ikarus Egyedi autóbuszgyár eredetileg 180 metrópótlónak szánt busz leszállítására kapott megbízást, ezek közül végül csak 30 került volna a BKV tulajdonába, 150-et a Volánbusz rendelt. Ám a második, meghosszabbított leszállítási határidőre is csak öt példány érkezett meg a BKV, és nulla a Volánbusz állományába.
Eleinte a leszállított öt jármű sem állhatott forgalomba, különböző, csuklószerkezeti- és kanyarodási problémák miatt - ezt Szedlmajer László, a BKV autóbusz-és trolibusz-üzemeltetési vezérigazgató-helyettese írta egy nyilvános fórumon. Hozzátette, a busz ugyan korlátozottan forgalomképesnek tekinthető, de nem jó, nem komfortos a vezetése sem járművezetői, sem közlekedési partneri, sem utas-szempontból.
Azóta ugyan folynak a tesztek, a BKV-hoz megérkezett metrópótlónak titulált buszok már több fővárosi vonalon futják próbaköreiket. A metrópótlásban azonban csak alkalmanként vesznek részt, úgy tudjuk, azt is csak késő este teszik, amikor a legkisebb a forgalom.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
A szomszéd ugyanabban a házban már egy másik lakást is hasonló körülmények között szerzett meg.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Vasárnap este történt a tragédia.