Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
"Már két éve működnie kéne" utal a dolgok kissé lassú folyására az e-jegyrendszer kialakítása vonatkozásában a BKK volt feje, a Közlekedési Múzeum igazgatója.
Már két éve működnie kéne Budapesten a mobilos vagy paypassos bankkártyás jegyvásárlásnak a közösségi közlekedésben, ha minden úgy megy, ahogy Vitézy Dávid még a BKK élén eltervezte. Erre Kijevben gondolt a Közlekedési Múzeum igazgatója, ahol bankkártyával tudta megvenni a 80 forintos metrójegyet – a hvg.hu helyszíni tapasztalatai a kis műanyag korong jegypénztári vásárlására korlátozódtak, amelyeket a budapesti, a 80-as években, akkor 2 forintossal működő beléptetőhöz nagyon hasonló szerkezetbe kellett bedobni. Vitézy felidézi, amikor a Rigót tervezték, ezt is belevették. A Rigó még ma is csak terv, a weboldalon nincs utalás, mikor készül el a rendszer, amit 2016-ban már teszteltek.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Az amerikai elnök a bűnözőknek is hadat üzent, miután egy kormányzati alkalmazottat támadás ért.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.
Vasárnap este történt a tragédia.