Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A 24.hu szerint a súlyos hiányt kimutató mérleg leadása után szinte a teljes eddigi menedzsmentet elküldték a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt.-től.
Ahogy a Világgazdaság cikke alapján kedden mi is megírtuk, az előző évi veszteségénél bő kétszer nagyobb, mínusz 3,6 milliárd forintos adózott eredménnyel zárta 2017-et a nemzeti kukaholding (NHKV). A lap szerint a cég eredménytartaléka így az előző évi mínusz 2,4 milliárdról mínusz 8,3 milliárdra romlott.
A 24.hu most azt írja, hogy a fideszes médiabirodalomba tartozó lap nem tárta fel a veszteséges működés méreteit és következményeit, történetesen azt, hogy a mérleg leadása után szinte a teljes eddigi menedzsmentet kirúgták az NHKV-tól.
Menesztették a 24.hu szerint többek között a gazdasági igazgatót, Kántor Miklóst és a helyettesét, a jogi igazgatót és a vezérigazgató főtanácsadóját, Ferencz Kornélt. Őket – írja a lap – úgy tartották számon, mint a kukaholding korábbi vezetőjének, Weingartner Balázsnak az embereit.
A 24.hu szerint újra kellett számolni a 2016-os jelentésben közzétett veszteséget, mert annak kikalkulálásához korábban hibás adatokat használtak. "Az új végeredmény 1,7 helyett 5,4 milliárd lett, vagyis a működése első két évében saját kimutatása szerint is több mint 9 milliárdos veszteséggel működött" – olvasható a cikkben.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.