Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Átalakításokra lesz szükség, hogy jövőre úgy tudják használni az emeletes vonatokat, ahogy tervezik.
Már készülnek az emeletes vonatok, amelyeket jövőre állíthat forgalomba a MÁV. A Magyar Nemzetnek a cég vezérigazgató-helyettese, Kormányos László azt mondta: átalakításra lesz szükség, hogy ezeket a vonatokat el tudják vinni a Déli pályaudvarra és Kőbánya-Kispestre.
A KISS motorvonat 31 centivel magasabb, mint a most használt Flirt. Ez pedig azt jelenti, hogy a Kelenföld és a Déli közt lévő alagútba most nem férne be. Ez egy darabig nem fog problémát okozni, mert az új vonatokat elsőként a váci és a szolnoki vonalra vezénylik ki, de a terv az, hogy jövő nyáron a balatoni vonalra is ezeket küldenék. Ehhez azonban a pálya ágyazatát át kell majd alakítani, addig is Kelenföld lesz a végállomás.
Sürgető feladat Kőbánya-Kispest alkalmassá tétele is, ott nem lehet megúszni a felújítást, mert a szolnoki vonalon már jövőre járnának az emeletes vonatok. Ott a lap szerint a felsővezetéket és a peronokat kell átalakítani.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.