Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A 4iG által vezetett konzorcium építheti ki a MÁV és a Volán-társaságok e-jegy-rendszerét.
A Jászai Gellért és Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó informatikai cég azzal a T-Systemsszel közösen indult KTI Közlekedéstudományi Intézet által kiírt tenderen, amelyet nemrégiben felvásárolt.
A vállalat közleménye szerint a közlekedés-informatikai rendszer, amelyet létrehoznak, az elektronikus jegyértékesítésen túl számos olyan szolgáltatást biztosít, amelyeknek köszönhetően "az utasok számára tervezhetőbbé és kényelmesebbé válik majd a helyközi közlekedés".
A várhatóan 2020 végére kiépülő országos rendszer
nettó 11,15 milliárd forintból valósul meg. Bevezetésétől a fenntartók hatékonyabb és átláthatóbb üzemeltetési körülményeket várnak a közösségi személyszállítás területén.
A konzorcium feladata lesz
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Egy jogvita vezethetett oda, hogy májusban biztonsági emberek jelentek meg az egyik dunaújvárosi erőműnél, és több napon keresztül akadályozták a működést.
Az M100-nak 2021-ben egyszer már nekifutottak.
Megvédte a kormány egyedi döntéseit a külügyminiszter.