Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Vitézy Dávid szerint még az idén kiírják a tervpályázatot a 2030-as Nyugati pályaudvar megálmodására.
Szombaton éjjel véget ér az egyhónapos felújítás a budapesti Nyugati pályaudvaron – jelentette be a MÁV. Mint írják, július 18-ától, vasárnaptól – a veresegyházi vonal kivételével – visszaáll a karbantartás előtti forgalmi rend. A csarnok újranyitása a tanévkezdésre várható.
A felújítás alkalmából közös sajtótájékoztatót tartott a pályaudvaron Vitézy Dávid, Szentkirályi Alexandra és Homolya Róbert. A MÁV sajtóosztálya egy képet is kiadott a Budapest Fejlesztési Központ (BFK) vezérigazgatójának, a kormányszóvivőnek, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatójának, valamint a szintén jelenlévő Kerékgyártó Józsefnek, a MÁV-START Zrt. vezérigazgatójának találkozásáról:
Vitézy arról beszélt az MTI szerint, hogy a pályaudvart tovább kell fejleszteni, mivel úgy számolnak, a jelenlegi napi 50 ezres utasszám 20 év alatt megduplázódik. Még az idén kiírják ígérete szerint a 2030-as Nyugatit „megálmodó” tervpályázatot. A BFK és a MÁV közös pályázata nemzetközi lesz.
Homolya az elvégzett munkát összegezte a sajtótájékoztatón, Szentkirályi pedig a szabad utazás után nosztalgiázva dicsérte a kormányt a sok beoltott ember miatt.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.