Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A 77-es út 2x2 sávossá válhat.
A Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara egy fórumot hirdetett csütörtökre, ahol a jövőbeli infrastrukturális fejlesztéseket ismertették.
Elhangzott, hogy az M1-es, a 8-as és 84-es utakat biztonságosabbá kell tenni, illetve hogy a Veszprém déli elkerülő fejlesztése jelenleg is zajlik.
A 8-as és 82-es utak összekötése a jövő év végére készülhet el, 2023 első negyedévében pedig a litéri és füredi csomópontok közötti szakasz 2×2 sávossá alakítása is befejeződik. Mosóczi László közlekedéspolitikáért felelős államtitkár szerint ez utóbbi valószínűleg komoly segítséget fog jelenteni abban, hogy
csökkentsék a dugókat a Balaton irányába.
A fórumon elhangzott, hogy nagy előrelépést jelenthet a füredi és a csatári csomópont (8-as út–Pápai úti kereszteződés) közötti szakasz négysávossá alakítása is. Az előkészületek már lezajlottak, az építési engedély kiadása 2022. I. negyedévében várható. Szintén zajlanak az előkészületei a Herend és Devecser közötti szakasz négysávosításának. Az ehhez kapcsolódó dokumentációkat 2023 második felében adhatják ki. A rendkívül balesetveszélyesnek tartott székesfehérvári Auchan csomópont fejlesztése is halad, itt lámpás turbókörforgalmat alakítanának ki.
Mosóczi László azt is mondta, hogy az évtized következő felében megépülhet egy gyulafirátóti elkerülő, amely a 82-es utat kötné össze a már elkészült Balatonfűzfő-Litér csomóponttal, illetve egy Pannonhalma elkerülő és a Zalaegerszeg és Balaton közötti pályaszakasz kiépítése is tervben van.
A Vehir tudósításában azt írja: biztató, hogy néhány másodrendű főút burkolatát már a közeljövőben megerősítenék. Ez alatt első körben a Veszprémet és Balatonfüredet összekötő 73-ast kell érteni, ahol párhuzamos kerékpárutat alakítanak ki, Füred térségében, a 71-esen pedig egy új, Germering csomópontot. Emellett új burkolatot kap a 77-es Veszprém–Monostorapáti szakasza, utóbbit két ütemben: a Veszprém és Nagyvázsony közötti 16 km-es szakaszt 2×2 sávossá alakítják, a Nagyvázsony és Monostorapáti közötti szakasz viszont marad 2×1 sávos.
Ahol pedig lehet, párhuzamosan kerékpárutat is kialakítanak.
A fórumon megjelent Navracsics Tibor, a zóna komplex fejlesztéséért felelős kormánybiztosa is.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.