Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Nem látni, hol állhat meg a forint zuhanása.
Folyamatosan esik a forint. Alig két órával az után, hogy egy euró először 374 forintba került, újabb határt ért el az árfolyam: délután 1 óra után kevéssel 375,01 forintot kellett adni egy euróért, azóta pedig még tovább is gyengült, 375,19-nél is járt.
Frissítés: a 375-nél sincs vége, fél 2-kor a 376-os szintet is elérte az árfolyam.
Délután 2-re 377-nél jártunk, a 378-as szint eléréséhez pedig ezek után két teljes percre sem volt szükség.
Arra innen már kicsit több, mint tíz percet kellett várni, hogy a 379-hez is eljussunk.
A történelmi mélypont tavaly november óta 372,008 volt. Amikor a múlt héten az orosz hadsereg megindította az Ukrajna elleni inváziót, egy nap alatt 360-ról 370-re esett az árfolyam, utána pedig még tovább gyengült. A tavaly novemberi történelmi mélypontot hétfőn már elértük, azóta azonban csak tovább romlott a helyzet.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
Utolérte az Audit is a német autóipar válsága. Egyre kevesebb motor készül Győrben, nagyobb nyári leállást is terveznek, leépítések várhatók.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
A 15 év után leköszönő Máté Gábort váltja.
Úgy érzi, most nagyobb szükség van rá máshol.