Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A legtöbben azért nem mennek sehova pihenni, mert nincs rá pénzük.
A magyarok 41 százaléka nem tervez idén nyaralni, derül ki az Euronews által megrendelt felmérésből. A válaszadók mindössze 59 százaléka nyaralt vagy fog még nyaralni idén az ezer fős mintán készített, nemre, korra, iskolai végzettségre és településtípusra reprezentatív kutatás szerint. A különböző demográfiai csoportok közül az 50 évnél idősebbek (56%), a kisvárosokban élők (47%) és a kelet-magyarországiak (46%) az átlagosnál jóval nagyobb eséllyel válaszolták azt, hogy egyáltalán nem nyaralnak 2023-ban. A diplomások (29%) és a fiatalok (26, illetve 35%) kevésbé hajlandóak elengedni a nyaralást az átlagnál.
Aki nem megy nyaralni, az elsősorban az anyagi erőforrások hiányára hivatkozik (64%), míg az idén nem nyaralók 20%-a máskor sem szokott nyaralni. Jól érzékelhető, hogy a csak érettségivel rendelkező válaszadók 71%-a egyébként el szokott utazni nyáron, de idén anyagi okokból nem tud. A válaszadók 14%-a azért nem megy nyaralni, mert nincs kivel.
Az úticélok tekintetében a válaszadók 52%-a azt válaszolta, hogy csak belföldre utazik, 14% csak külföldre, míg 27% külföldre és belföldre is. A tizenéves nyaralók utaznak külföldre a legmagasabb arányban (23%), míg a negyvenesek az átlagnál szívesebben pihennek kizárólag hazai nyaralóhelyeken (62%). A külföldi nyaralás célpontjai között a legnépszerűbb a tengerpart (54%). A külföldön nyaraló magyarok több mint fele (51%) szerint olcsóbban kijönnek, mint otthon.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Ritkán látott botrány lett egy csökkenő eladásokkal küzdő divatház reklámjából, amely közel egy hete tematizálja az amerikai közéletet. Mások belebuktak hasonló ügyekbe, ám itt még jól is alakulhatnak a dolgok az American Eagle számára, és ebben nagy szerepe lehet Donald Trumpnak.
Az Igazgyöngy Alapítvány alapítója kudarcnak éli meg, hogy nem sikerült rendszerszintű változást létrehoznia.