Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete aggódik az árak miatt, ezért egyeztetést kezdeményezett a kormánnyal.
Az egyesület továbbá megjegyzi, hogy az üzemanyag ára is dinamikusan nő itthon, míg külföldön esetenként már olcsóbban lehet tankolni, ugyanakkor tovább nőhet az árkülönbség Magyarország és más országok között a januártól várható jövedékiadó-emelést követően.
Mindez azért aggasztja az egyesületet, mert az üzemanyag hazai drágulása miatt „felgyorsul a belföldön tevékenykedő magyar vállalkozások piacvesztése, fokozódik a magyar közúti fuvarozók kiszorulása a hazai és a nemzetközi piacról, miközben erősödik a külföldi, elsősorban harmadik országos cégek jelenléte”.
A Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete - egyetértve a Kormány inflációs céljaival és a logisztikai ágazat versenyképességét javító intézkedéseivel - szakmai egyeztetést kezdeményez a közlekedési tárcával az útdíjrendszer és a jövedékiadó szabályok felülvizsgálatáról annak érdekében.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.