Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Újra közlekedhetnek a kamionok Ukrajna és Szlovákia között. A lengyel, a szlovák és a magyar fuvarozók az unióba korlátozások nélkül beengedett, olcsón dolgozó ukrán fuvarozók miatt tiltakoznak.
A szlovákiai fuvarozók megnyitották az ország egyetlen, Ukrajna felőli közúti határátkelőjét a teherforgalom előtt – írja a Reuters a szlovák fuvarozók érdekképviseleti szervezetének és az ukrán határőrség közlésére hivatkozva.
A szlovák fuvarozók december elején vették blokád alá a felsőnémeti átkelőt. Az érdekképviselet szerint a demonstrációt a határrendészet „kérését” tiszteletben tartva fejezték be, tekintettel arra, hogy a hatóság is tekintettel volt a demonstrációhoz való jogukra.
A lengyel, a szlovák és a magyar fuvarozók az ellen tiltakoznak, hogy az Európai Unió Ukrajna viszonylatában felülírta a tagállamok engedélygazdálkodását, gyakorlatilag liberalizálta az ukrán fuvarozók tevékenységét – úgy dolgozhatnak az EU-n belül, mint bármelyik tagállam fuvarozói. Eközben viszont nem kell betartaniuk az uniós fuvarozókra vonatkozó szigorú szabályokat – például a kötelező szállodai pihenőidőre vonatkozót – így olcsóbban tudnak dolgozni.
A fuvarozók az engedélykötelesség visszaállítását követelik. Azzal a tagállamok képesek lennének szabályozni, hogy az ukrán fuvarozók mennyi munkát vállalhatnak el a területükön.
Magyarország esetében a probléma mélyebb, a magyar kormány évekig külpolitikai érdekek mentén osztogatta szakajtószám a fuvarengedélyeket EU-n kívüli országoknak, a magyar fuvarozók érdekeit figyelmen kívül hagyva. Immár látszik szándék a változtatásra.
A tönk szélére került magyar fuvarozók megmentése nemcsak Brüsszelen, hanem Budapesten is múlik
A magyar kormány évekig külpolitikai érdekek mentén osztogatta szakajtószám a fuvarengedélyeket EU-n kívüli országoknak, a magyar fuvarozók érdekeit figyelmen kívül hagyva. Immár látszik szándék a változtatásra, de most az Unió engedte be korlátozás nélkül az olcsón dolgozó ukrán fuvarozókat.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Nem elsőprideozó, szinte minden eddigi felvonuláson is ott volt Kőszeg Ferenc, ám a legendás ellenzéki a HVG-nek azt mondta, most „több százezren voltunk, akik azt üzentük a NER-nek, hogy a társadalomnak elege van az uszításból, a fenyegetésből, a hatalmi arroganciából”. Kőszeg Ferencet a jövő évi választásokról és a Fidesz trükkjeiről is kérdeztük.
Magyarország minden különösebb ellenállás nélkül megszavazta a szankcók meghosszabbítását. Ennek a csomagnak a csomag legnagyobb tétele az Orosz Központi Bank európai bankokban fellelhető vagyonának zárolása.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Az ő nevén lévő 188 milliárd forintnál sokkal több pénze lehet
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
Szombat óta újra fellángoltak a tiltakozások, vasárnap éjjel és hétő hajnalban a tüntetők több helyen barikádokat emeltek.
A hírt Havas Henrik jelentette be, mint írta, az utóbbi évtizedeket visszavonultan töltő Forró már hónapokkal ezelőtt elhunyt.
Ha a kérelem átmegy, akkor csak Mészáros vagyonkezelője nyomtathatja majd például pólóra a kifejezést.