Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
A szerelvényen 55 konténer van, Lengyelországba tart. Tizenhárom év alatt jutottak el a 90 ezer vonatig, immár havonta ezer fordul meg Kína és Európa között.
Útjára indult Kínából a 2011-ben létesített rendszeres Kína-Európa vasúti teherszállító szolgáltatás 90 ezredik szerelvénye – jelentette be a kínai állami vasúttársaság.
A vonat szombat reggel indult el Senhszi tartomány székhelyéről, Hszianból 55 konténerrel megrakodva. A Hszincsiang-Ujgur autonóm régió és Kazahsztán határán fekvő Khorgos határállomáson keresztül hagyja el Kínát, áthalad Kazahsztánon és Oroszországon, majd körülbelül 15 nap múlva eléri a lengyelországi Malaszewicze városát.
A 2011-ben indult Kína-Európa tehervonat-szolgáltatás a vállalat szerint eddig több mint 8,7 millió konténert szállított több mint 380 milliárd dollár értékű áruval Kína és Európa között.
Az évente megforduló szerelvények száma a kezdeti néhány tucatról 2023-ra 17 ezerre emelkedett. A növekedés megugrása 2016-ban következett be, amikor 1702-ről évi 39,5 százalékos átlagos növekedéssel tavaly elérte a 17 ezret.
Az első 10 ezer szerelvényhez 90 hónapra volt szükség, míg a 80 ezrediktől a 90 ezrediket már 7 hónap alatt sikerült elérni. A havi járatok száma 2020 májusa óta meghaladja az ezret. Az egy év alatt leszállított áruérték 2016-ban 8 milliárd dollár volt, tavaly pedig már 56,7 milliárd dollár.
A Kína–Európa tehervonat-hálózat eddig 25 európai ország 223 városába jutott el és létesített áruszállító kapcsolatot több mint száz ázsiai várossal.
(Nytióképünk illusztráció.)
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
40 hektárnyi nádas kiirtása, több száz tonna beton beépítése, 13 milliárd forint elköltése és három év állás után.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A német lap szerzője igyekezett válaszokat kapni a Sebestyén József haláláról beszámoló kormánypárti médiumoktól is, de nem járt sikerrel.