Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Dinamikusan árazták az Oasis-turné jegyeit, sok vevő a hivatalos jegyárusítási felületen is a többszörösét fizette annak, amilyen árról eredetileg szó volt.
Órák alatt elkapkodták a jegyeket, miután az Oasis bejelentette, hogy jövőre turnéra indul. De azóta nem csak azok a rajongók lehettek dühösek, akik nem jutottak jegyhez, hanem sokan azok közül is, akik ott lesznek a koncerteken. Sokan jelezték ugyanis, hogy miközben online sorban álltak, az eredetinél jóval magasabbra kúszott fel a jegyár.
A The Independent például arról ír: az eredetileg 150 fontért hirdetett jegy végül 355 font lett. És ez az az ár, amellyel a hivatalos értékesítési felületen találkoztak a vevők – a másodlagos piacokon is brutális áremelkedés lett, akadt olyan jegy is, amelyet 6000 fontért adtak tovább, de ez egy egészen más része a problémának. A hivatalos árusításért felelős Ticketmaster már korábban is kapott kritikákat a dinamikus árazási stratégiája miatt – vagyis azért, hogy ha azt érzékeli a rendszer, hogy nagyon sokan próbálnak jegyet venni, akkor feljebb tolja az árakat –, de fontos hozzátenni: ez a brit fogyasztóvédelmi szabályok szerint legális.
A Ticketmaster a mostani esetre még nem reagált, a The Independent viszont idézi a cég honlapját, ahol arról írnak, a cél az, hogy a jegyárak minél közelebb legyenek a valódi piaci értékükhöz.
Jonathan Brown, a brit jegyárusok szövetségének vezetője a BBC-nek azt mondta: a jegyárakat az együttes határozta meg. Az emberek hozzászoktak már ahhoz, hogy a szállodák vagy épp a légitársaságok úgy határozzák meg az áraikat, hogy azt is figyelembe veszik, mekkora a kereslet – magyarázta.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.