Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A szakszervezet szerint ez győzelem, ők a sztrájk befejezését javasolják.
A következő négy évre szóló, 38 százalékos fizetésemelést ajánlott a Boeing a már több mint hét hete sztrájkoló dolgozóinak
– írta a BBC. A lap beszámolója szerint a sztrájkolók hamarosan szavazni fognak a repülőgépgyártó ajánlatáról, azonban biztatóak a jelek: a több mint 30 ezer dolgozót tömörítő Gépészek és Repülési Dolgozók Nemzetközi Szakszervezete támogatja az ajánlat elfogadását.
A Boeing dolgozói szeptember 13-án léptek sztrájkba, emiatt pedig a vállalatcsoport termelése lelassult, mindez pedig mélyítette a céget évek óta sújtó, de 2024-ben jelentősen fölpörgő válságot.
A szakszervezet korábban negyven százalékos emelést követelt, a munkavállalók pedig korábban két ajánlatot is elutasítottak, ezek között volt egy 35 százalékos emelést tartalmazó is. A most javasolt ajánlat ugyan még mindig nem éri el a kért negyven százalékot, de attól lehet igazán vonzó, hogy a Boeing beígért a dolgozóknak 12 ezer dollárnyi bónuszt is, ha sikerült megállapodniuk. Korábban ez a bónusz csupán hétezer dollár volt. Ez fejenként járna mindenkinek. A szakszervezet szerint ez győzelmet jelent.
A Boeing válságáról legutóbb itt írtunk bővebben.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.