Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Nagy Bálint szerint az elmúlt 30 év legpechesebb napja volt a szombati, Vitézy Dávid szerint az nem pech, hanem lehetőség, ha mindenki vonatozni akar.
Lázár János nem volt rá képes, ezért kiküldte elnézést kérni az elmúlt napok vasúti összeomlása miatt a közlekedési államtitkárát, Nagy Bálintot – írja Vitézy Dávid a Facebookon vasárnap délután. Az még külön érdekes, hogy a videó a közlekedési és építési miniszter oldalán jelent meg, de ő nem szerepel benne.
Vitézy azt írta, hogy az államtitkár olyat talált mondani, hogy kétszer kellett visszatekerje, biztos jól hallja-e. „A tegnapi nap különösen peches volt a MÁV-csoport életében. Mondhatjuk azt is, hogy az elmúlt 30 év legpechesebb napja volt, hiszen a jó idő hatására és a hosszú hétvége hatására nagyon sokan indultak el a fővárosból a Balaton irányába” – mondta Nagy Bálint a felvételen.
A fővárosi politikus két megjegyzést fűzött az elhangzottakhoz. Úgy véli, az a MÁV-nak nem kellene, hogy pech legyen, ha jó az idő és sokan mennek a Balatonra. „Ez egy óriási szerencse és lehetőség, hogy ennyien akarnak vonattal utazni. Nehogy már az legyen a pech, ha utasok utazni szeretnénk, olyan nehezen jósolható időpontokban, mint a június eleji pünkösdi hosszú hétvégén a Balatonra”.
Vitézy szerint a MÁV-nak az elmúlt harminc évben voltak ennél pechesebb napjai is. „Nem csak nagy havazások vagy viharok idején, de például, hogy mást ne mondjak, 2008. október 6-án, amikor Monorierdőnél 4 halottal és 44 sérülttel járó vasúti baleset volt. Az elmúlt 30 év vasúti baleseteinek áldozatai felé is óriási tiszteletlenség a saját mostani alkalmatlanságukat úgy beállítani, mintha valami évtizedes katasztrófa történt volna” – írta.
A balatoni fővonalon szombaton omlott össze a vasúti közlekedés, miután Érd és Tárnok között meghibásodott egy sorompó. Lázár János úgy reagált minderre, hogy próbálta a Siemensre rákenni a hibát, mert a cég szállította a sorompókat és a biztosítóberendezést tíz éve. Emellett szombaton azt is bejelentette, hogy megtérítik az utasok jegyárát a kellemetlenségek miatt.
Bár a műszaki hibát szombaton késő estére kijavították, a zavartalan forgalom biztosítása érdekében 300 autóbusz állítottak készenlétbe vasárnap és hétfőn, hogy egy esetleges újabb hiba esetén is biztosítani lehessen a szolgáltatást.
A buszok meg is jelentek, a sofőröknek azonban – a szakszervezet szerint – a tűző napon, árnyék és mosdó nélkül kellett várakozniuk.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Kipereltük a Magyar Bírósági Végrehajtói Kar másfél évet felölelő szerződéslistáját, amiből az látszik, hogy visszafogták a költekezést. Nem fizetnek ki egy kétmilliárdos tartozást sem, ami miatt viszont végrehajtás indult ellenük.
Van egy rossz hírem: hiába a tiltás, hiába a szózat.
Lapunk korábbi moszkvai tudósítóját Kacskovics Mihály Béla kérdezte.