szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

Az eddigi kötési tendenciák alapján nagyjából ki lehet hirdetni, hogy ki vesztette, illetve nyerte a legtöbb ügyfelet...

Az eddigi kötési tendenciák alapján nagyjából ki lehet hirdetni, hogy ki vesztette, illetve nyerte a legtöbb ügyfelet az idei kötelező gépjármű felelősség-biztosítási kampányban A netrisk.hu szerint az autósok közel harmada válthat kötelezőt a hónap végéig. A legnagyobb online alkusznál a kampány első hetében csaknem 60 ezren váltottak, ez a szám megegyezik a tavaly azonos időszakival. 

Annak ellenére sem csökkent az első héten biztosítót váltók száma, hogy az elmúlt egy évben csaknem  600 ezer autós került ki a kötelező kampányból - ők év közben válthatnak. A netrisk összesítése szerint a kampány legnagyobb vesztese eddig az Allianz, legnagyobb nyertese pedig az Uniqa Biztosító. A tavalyi kampány rekordszámú, 360 ezer átszerződést hozott, és becslésük szerint az érintett autósok közel harmada válthat a hónap végéig. 

Nagyjából háromszor annyi autós mondja fel az Allianznál kötelező biztosítását, mint ahányan ide szerződnek más biztosítótól. A második legnagyobb vesztes a K&H, a harmadik az MKB Biztosító. A nyertesek rangsorában az Uniqa Biztosítóé az elsőség, amely hatszor annyi új ügyfelet szerez, mint ahányat veszít. A második a Wabard, a harmadik a Genertel. Ezen a három társaságon kívül a Groupama Garanciának, KÖBE-nek  és a Posta Biztosítónak pozitív a mérlege, a többi biztosítótársaság több ügyfelet veszít az online átszerződések során, mint ahányat nyer - derül ki a netrisk közleményéből.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!