Eltérített márkák
Nézzünk szembe a tényekkel: a huszonegyedik században az irányítás kicsúszott a marketingmenedzserek kezéből. A média-csömör, a fogyasztói tudatosság, az image-marketing elértéktelenedése új stratégiát hoztak létre: a márka-eltérítését. A márka-eltérítés arról szól, hogy a passzív befogadással szemben hagyjunk a vevőnek beleszólást a márka jelentésének alakításába, és engedjük, hogy így ajánlja a márkát másoknak.
Eltérített márkák Bolti ár: 3 500 Ft Kiadónkon keresztül: 3 150 Ft Kiadónkon keresztül, HVG-klubkártyával: 2 800 Ft Díjmentes házhoz szállítással! Oldalak: 335 Borító: puha borító Kiadás éve: 2008 ISBN: 9637525718 Szerző: Alex Wipperfürth Erre a könyvre az előfizetői könyvkupon beváltható! | |||||
Ismertető: Nézzünk szembe a tényekkel: a huszonegyedik században az irányítás kicsúszott a marketingmenedzserek kezéből. A média-csömör, a fogyasztói tudatosság, az image-marketing elértéktelenedése új stratégiát hoztak létre: a márka-eltérítését. A márka-eltérítés arról szól, hogy a passzív befogadással szemben hagyjunk a vevőnek beleszólást a márka jelentésének alakításába, és engedjük, hogy így ajánlja a márkát másoknak. Ez a Starbucks, a Red Bull, a Palm és a Napster sikerének a titka. Ez a marketing új modellje. Az „alulról”, fogyasztói tapasztalatból szerveződött márkahűség persze illúzió: a marketingestől valójában számos alaposan átgondolt, összehangolt cselekvést igényel – többek között erre kapunk ötleteket ebből a könyvből.
A megrendelt könyveket a GTR segítségével az ország bármely pontjára díjmentesen szállítjuk az Ön által megadott címre. |