Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Az év első két hetében több mint ezer kátyút javítottak ki a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. munkatársai - mondta Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes.
Míg 2005-ben 91 ezer, 2006-ban 73 ezer, 2007-ben már "csak" 16 ezer úthibát kellett kijavítani - közölte Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes. A ki nem javított úthibák száma régebben gyakran elérte, illetve meghaladta a 2-3 ezret, ez az elmúlt hetekben mintegy 400-ra csökkent - tette hozzá a szocialista politikus.
A 2005 és 2007 között elvégzett fővárosi útfelújítások eredményeképpen csökkent a kárigények száma is. 2004-ben 4059, 2005-ben 3820, 2006-ban 2374 kárigényt nyújtottak be, 2007-ben ez a szám már 365-re csökkent. Jelenleg napi 2-3 kárigénnyel keresik meg a károsultak a közterület-fenntartók ügyfélszolgálatát - nyilatkozta Hagyó Miklós.
A felújított útburkolatokon esetlegesen keletkező burkolathibák javítását a szerződésükben rögzített garanciális időn belül a kivitelezési munkát végző cégeknek kell elvégezni.
A főpolgármester-helyettes kiemelte: a Podmaniczky program keretében az útfelújítás a következő három évben is folytatódik; 2008 és 2010 között 300 kilométernyi elöregedett útszakasz rekonstrukcióját végzik el.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
A dolgozók több mint kétharmada nyilvánított véleményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.