A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Több mint százmillió forintba került a közmédiának az új logók használata - írja a Népszava csütörtöki száma, emlékeztetve arra, hogy korábban ennél sokkal szerényebb összegről szóltak a hírek.
103 millió 684 ezer 60 forintba került a közmédia arculati megújulása - írja a Népszava a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (Alap) kommunikációs igazgatóságától kapott válaszra hivatkozva. A lap emlékeztet arra, hogy új logókkal az olimpia megnyitójának napján jelentkezett először a közmédia, azóta az ország különböző területein kampányolnak is velük.
A kommunikációs osztály részletezése szerint a több mint 103 millió forint tartalmazza az arculati elemek tervezésének, előállítási költségeit, a különféle díszlet-, és egyéb elemek megalkotását, a szobrok építésének és mozgatásának díját, 26 forgatási nap teljes költségét, az ebben szereplő 31 ezer 500 kilométernyi, Magyarországon megtett utat, 90 szereplő és statiszta díját, az egyenként 800 kg súlyú, 5 méteres arculati "land art" elemek megépítését, a további 2 méteres "land art" elemek elkészítését, a forgatási helyszínek bérlési és helyreállítási költségeit, az arculatot bemutató rendezvény és a logókat bemutató roadshow eddig rögzített teljes költségvetését, valamint azokat az eljárási díjakat, amelyek az arculati elemek védjegyeztetését ellentételezik.
A Népszava felidézi, hogy Vida Zoltán, a tervezőgárda vezetője korábban még arról beszélt, hogy az új rendszerrel kapcsolatos költségek - a "land art" elemek kialakításától kezdve, azok csaknem 32 ezer kilométernyi szállításán át, egészen a festékek megvásárlásáig - 30 millió forintra becsülhetőek. A Médiapiacnak azt mondta korábban az MTVA vezetője, hogy "Vida Zoltán és csapatának munkájáról van szó, így alapvetően az ő bérükön és ennek járulékain kívül más költség az arculati elemek elkészítésével nem volt."
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.