A Magyar Nemzet a Vonatösszeállítás.hu-ra hivatkozva ír a készülő téli menetrendről. Ebben szerepelnének a Kőbányáról induló székesfehérvári vonatok. Ezek lennének az első olyan dunántúli ingajáratok, amelyeknek nem a Déli pályaudvar a végállomása.
A vonatok Székesfehérvár után Gárdonyban, Velencén, Kápolnásnyéken, Baracskán, Martonvásáron, Tárnokon, Érd-felsőn, Budatétényben, Kelenföldön és Ferencvárosban állnának meg, így valósulna meg a budapesti S-Bahn. Egyben összekötnék a 4-es metró kelenföldi végállomását a 3-as metró kőbányai végpontjával is.
Mindez egyébként nem teljesen újdonság: egyes elővárosi vonatokra a megjelölt szakaszhatárokig most is felülhetnek már olyan utasok is, akiknek fővárosi tömegközlekedési bérletük van, vagy pedig vesznek jegyet. Újpestről például be lehet vonatozni a Nyugati pályaudvarig ezzel a megoldással.