Hatalmas üzletet nyer és hatalmas kockázatot vállal a 4iG a magyar hadiipari privatizációval
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Megnövekedett menetidőre, kimaradó vagy rövidebb szakaszon közlekedő járatokra lehet számítani.
Egy Nyugati pályaudvarról Szobra tartó vonat elgázolt egy embert Dunakeszi és Dunakeszi-Gyártelep között, ezért késésekre kell számítani a Budapest–Vác–Szob vonalon – közölte a Mávinform hétfő reggel.
A helyszínelés végéig – várhatóan késő délelőttig – csak egy vágányon haladhatnak a vonatok Dunakeszi és Göd állomások között.
A baleset miatt a Budapest–Vác–Szob vonalon 20-40, esetenként 40-60 perccel hosszabb menetidőkre, kimaradó vagy rövidebb szakaszon közlekedő járatokra is számítani lehet.
A balesetben érintett járat utasait átszállítják egy másik vonatra a katasztrófavédelem munkatársainak segítségével.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
A BKV belső vizsgálatot indított.
A Magyar Stratégiai Zrt. tulajdonában álló ingatlan rendkívül értékes lehet.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.